wtorek, czerwca 28, 2011

Bananowo!

Leave a Comment
Owsianki zaczęłam jeść stosunkowo niedawno. Nie są one nudne i niesmaczne, jak mogą wam się kojarzyć z tymi z dzieciństwa. Uwielbiam gdy mnie rozgrzewają z rana, ale chyba bardziej lubię placki. Dlatego dziś połączenie dwóch wspaniałych śniadań.
Placuszki bananowe z płatkami owsianymi znalazłam na blogu lekko i zdrowo. Śniadanie w towarzystwie.. i nic więcej już nie chcę, jestem usatysfakcjonowana.


Składniki:

 3 łyżki płatków owsianych duży, dojrzały banan
 jajko
 łyżka cukru
ok. 3 łyżek mąki (użyłam pszennej pełnoziarnistej)
 mała szczypta soli
pół łyżeczki proszku do pieczenia

Wykonanie:
Płatki zalać wrzątkiem (niecałe pół szklanki), odstawić do napęcznienia. Banana dokładnie rozgnieść, mąkę wymieszać z proszkiem. Wszystkie składniki wymieszać. Smażyć na dobrze rozgrzanej teflonowej patelni z obu stron.

Smacznego.


0 komentarze:

Prześlij komentarz